Русская редакция
Уведомление
Соңғы жаңалықтар
«Халық қатысатын бюджет» жобасы Таразда орындалуда
22.05.2025
«Fenomen Jas» — табысқа жеткен жастарды насихаттау жобасы
29.11.2024
Астанада «Fenomen Jas» жобасы аясында «Mümkındıkter Alañy» форумы өтті
26.11.2024
Түркістанда ел тарихындағы алғашқы миллионыншы футбол турнирі өтеді
18.11.2024
Алматыда Чжэцзян провинциясы өндірушілерінің құрылыс көрмесі өтіп жатыр
04.09.2024
Aa
Поиск

Категории

  • Cалық
  • Атақ және ақша
  • Әдебиет
  • Әлеуметтік желіге шолу
  • Басты жаңалықтар
  • Білім
  • Видео
  • Галерея
  • Ғылым
  • Денсаулық
  • Дін
  • Жемқорлық
  • Инсайдер
  • Қоғам
  • Маңызды
  • Оқиға
  • Руханият
  • Саясат
  • Спорт
  • Тарих
  • Теңге бағамы
  • Шетел басылымына шолу
  • Шолу
  • Экономика
Рус
Aa
  • Теңге бағамы
  • Галерея
  • Ғылым
  • Инсайдер
Поиск
  • Галерея
  • Басты жаңалықтар
  • Денсаулық
  • Инсайдер
  • Ғылым
  • Шетел басылымына шолу
  • Бiлiм
  • Қоғам
  • Саясат
  • Спорт
  • Басты жаңалықтар
  • Экономика
Подписывайтесь на нас
Globalnews > Рубрики > Саясат > Алматының автобусында жол ақысы қымбаттады
Саясат

Алматының автобусында жол ақысы қымбаттады

Арман Ерғалиев
Арман Ерғалиев 09.08.2023
Обновлено 09.08.2023 в 05:08
Поделиться
Поделиться

Көптеген жолаушылар үшін жол жүру құнының өсуі 20 теңгені құрайды. Бұл туралы мәслихаттың VII сессиясында Алматы әкімінің орынбасары Асқар Әмрин мәлімдеді.

Әмриннің сөзінше, мегаполисте жол жүру құны тасымалдаушылардың шығындарының өсуіне қарамастан 11 жылдан астам уақыт бойы өзгеріссіз болғанын атап өтті.

Ағымдағы тариф тасымалдаушылардың шығындарын өтемейді, өйткені жол жүрудің нақты құны бекітілгеннен 3 есе қымбат. Осыған байланысты әкімдік ай сайын тасымалдаушылардың шығыстарын субсидиялар түрінде жабуда. 2020-2022 жылдар кезеңінде төленген субсидиялар сомасы 115,8 млрд теңгені құрады,

деп нақтылады Асқар Әмрин.

Статистикаға сәйкес, өткен онжылдықта көлікте жол жүру бағасы республика бойынша басқа қалаларда бірнеше рет өзгерді. Қазір бір айлық абонементтің құны Өскеменде-9000 теңгеден жоғары, Қарағандыда – 6000 теңгеден төмен, Алматыда – 7500 теңге.

Ережеге сәйкес, қоғамдық көліктегі жол жүру тарифі тасымалдаушылардың шығындары артық болғаннан кейін үнемі қайта қаралуы керек. Өткен онжылдықта бағаның жалпы өсуі аясында сапар құны жасанды түрде бір деңгейде ұсталды, дегенмен 2012 жылдан бастап отын мен газ 300%-ға қымбаттады.

Инфляцияны, ЖЖМ бағасының өсуін және қосалқы бөлшектердің шығынын ескере отырып, төленетін субсидиялар сомасы жыл сайын 10-нан 30%-ға дейін ұлғаяды,

деді Алматы әкімінің орынбасары депутаттар алдында сөйлеген сөзінде.

Нарық кез келген өзгерістерге сезімтал: егер көлік инфрақұрылымы дамып жатса, бағалар бірдей деңгейде қалмайды.

«Автопарк тозған, автобустағы кондиционерлер туралы әңгіме болған жоқ, автобустардың өзі де жақсы жағдайда емес. Содан бері 11 жыл өтті, барлық тауарлар мен қызметтердің бағасы көтерілді, тек жол жүру құны өзгеріссіз қалды, бұл кез-келген логикаға қайшы келеді», деп жазады қоғам қайраткері Андрей Андреев.

Жол жүру бағасы нарыққа сәйкес болуы керек,

деген» тұжырымға «Ортақ жол» жол қозғалысы қауіпсіздігі қауымдастығының» басшысы Арсен Шакуов та сенімді.

Сонымен қатар, жолаушылардың көпшілігі үшін жол жүру құнының өсуі 20 теңгені құрайды. Қолма-қол ақшасыз төлем әдісін қолданатындар үшін бұл сома аздап өседі. «Алматы көлік холдингі» ЖШС деректері бойынша барлық жолаушылар арасынан шамамен 97%-ға жол жүру ақысын «Оңай» карталарымен, оның ішінде «Оңай» қосымшасында QR-код немесе SMS-хабарлама арқылы төлейді. Жалпы, қоғамдық көлікті күніне 1,4 миллионға дейін адам пайдаланады.

Мегаполистің көлік инфрақұрылымының жүктемесі өте зор, бұл ретте жолдардың жай-күйіне, қала билігі автопаркті жаңартуға ерекше көңіл бөледі.

Қолма-қол ақшасыз төлеммен 100 теңге және қолма-қол төлеммен 200 теңге мөлшерінде жаңа тарифтерді қолдану биылғы жылы субсидиялар сомасын шамамен 10 млрд теңгеге төмендетуге мүмкіндік береді. Оларды басқа да әлеуметтік маңызы бар жобаларға қайта бөлуге болады,

деп сөзін аяқтады Алматы қаласы әкімінің орынбасары Асқар Әмрин мәслихаттың VII сессиясында.
ТЕГи: Алматы, Қазақстан
Арман Ерғалиев 09.08.2023
Поделиться этой статьей
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Telegram
Оставить комментарий

Добавить комментарий Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Недавние посты

  • «Халық қатысатын бюджет» жобасы Таразда орындалуда
  • «Fenomen Jas» — табысқа жеткен жастарды насихаттау жобасы
  • Астанада «Fenomen Jas» жобасы аясында «Mümkındıkter Alañy» форумы өтті
  • Түркістанда ел тарихындағы алғашқы миллионыншы футбол турнирі өтеді
  • Алматыда Чжэцзян провинциясы өндірушілерінің құрылыс көрмесі өтіп жатыр

Недавние комментарии

  1. Назира к Мәншүк Мәметова мұздығы қандай қауіп төндіріп тұр
  2. Ералы к Әскерге шақыру-2023: президент жарлығы
  3. ФАРИДА к Мұғалімдердің жанайқайы: Аттестаттау сынақ па, сүріндіру ме?
  4. Даурен к «Тілімді қышытпаңдар». Төреғали Төреәлінің қарындасы ағасына шаң жуытпай отыр
  5. Алибек к Алматылықтарды дені дұрыс дәретханалармен қамти алмай отырмыз

Вам также может понравиться

ҚоғамМаңызды

«Халық қатысатын бюджет» жобасы Таразда орындалуда

22.05.2025
Қоғам

«Fenomen Jas» — табысқа жеткен жастарды насихаттау жобасы

29.11.2024
МаңыздыҚоғамРуханият

Астанада «Fenomen Jas» жобасы аясында «Mümkındıkter Alañy» форумы өтті

26.11.2024
Спорт

Түркістанда ел тарихындағы алғашқы миллионыншы футбол турнирі өтеді

18.11.2024

Жоба жайлы

Әлемдік оқиғалар палитрасында Қазақстанның ең маңызды жаңалықтарын Global News-тан біліңіз

Бізге жазылыңыз

Жаңа мақалаларымыз туралы бірден ақпарат алып отыру үшін жазылыңыз

Email

© GlobalNews 2022. Барлық құқығы қорғалған.

Removed from reading list

Отменить
Welcome Back!

Sign in to your account

Забыли пароль?