Фото: pixabay.com
The Verge басылымының хабарлауынша, телеарналарда өткізіп жібере алмайтын 30 секундтық жарнамалар пайда болады.
YouTube компаниясының мәліметіне сай, енді 15 секундтық екі жарнаманың орнын 30 секунд көрсетілетін бір жаранама басады. Алайда, бұл қысқа жарнамалар осымен жоғалып кетеді деген сөз емес.
Жарнама берушілер YouTube Select арқылы өз жарнамаларын орналастыра алады. Олар қызметтің ең танымал платформасының 5% қамтитын болады.
Статистикаға сәйкес, YouTube Select көрсетілімдерінің 70 пайызы теледидардан тұрады. Ал ұзақ жарнамалар үшін «телевидение» ең жақсы платформа.
Сондай-ақ, YouTube фильмдер мен видеожазбаларды «пауза» арқылы тоқтатқан кезде де жарнамаларды көрсетуді қолға алмақ. Қазір тест жүзінде тексеріп жатыр.
2026 жылы Тараз қаласында «Халық қатысатын бюджет» жобасы аясында 4 жоба жүзеге асырылады. Аталған жобаны…
Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің тапсырысы бойынша Қызылорда облыстық «Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен…
Бүгін Астана қаласында Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік жылдарында жетістікке жеткен жастардың табысты өкілдерін ілгерілету мақсатында жүзеге…
23 қараша сағат 15:00-де Түркістан төрінде ел тарихындағы алғашқы миллионыншы футбол турнирінің ақтық сайысы өтеді.…
Алматының Атакентінде қыркүйектің 4-6 аралығында Kazbuild 2024 көрмесі өтіп жатыр. Бұл жолы Қытайдың ең ірі…
Ішкі істер министрі полиция генерал-лейтенанты Е. Саденовтың тапсырмасымен пробация қызметтері мен полиция бөлімшелерінің өзара іс-қимылының…